Header_M&CWie zijn wij?
Margo KerstensĀ en Claudia van den BliekĀ zijn de twee initiatiefneemsters achter Stichting Mees.

Tot een aantal jaren geleden werkten we beide in een grote zorg instelling waarbij ook de zorg aan mensen met een verstandelijke beperking centraal stond. Samen hadden we een idealistischer beeld van de zorg en namen in 2006 de stap tot het realiseren van een kleinschalige opvang met volop individuele aandacht en zorg. In 2009 hebben we na 2 jaar voorbereiding de deuren geopend. De afgelopen jaren hebben geleid tot een succesvolle dagopvang. De kleinschaligheid van onze opvang maakt dat we een heerlijk gevoel hebben bij ons werk; we kunnen elk kind geven wat het nodig heeft, zonder dat we daar fysiek of emotioneel door over de kop gaan. Het is goed zoals het is en naar uitbreiden verlangen we niet in het minst. Kwaliteit vinden we veel belangrijker dan groei.