Header_Adopteer‘Voor € 80,- euro helpt u een beperkt kindje zich verder te ontwikkelen!’

Stichting Mees biedt dagopvang voor kinderen van 0 tot 12 jaar met een verstandelijke (meervoudige) beperking. In een groepsgrootte van maximaal 5 kinderen bieden minimaal 2 begeleiders ontwikkelingsgerichte dagopvang aan. Dit alles zoveel mogelijk in de gebruikelijke maatschappelijke omgeving.

Een groot gedeelte van de dagopvang wordt bekostigd door de overheid maar gezien de bezuinigingen, wordt het voor de allerkleinsten steeds lastiger om meerdere dagdelen vergoed te krijgen. Deze vergoeding is zeer belangrijk om meerdere dagen per week stichting Mees te kunnen bezoeken. Zeker voor kinderen tot 4 jaar is dit essentieel zodat ze zich naar vermogen optimaal kunnen ontwikkelen en zich veilig en gerespecteerd voelen.

Een dagdeel bij Stichting Mees kost € 80,- euro. Hiervoor krijgt een kindje 4 uur zorg, spelaanbod en aandacht. Het unieke aan ons concept is dat onze zorg volledig in overleg met ouders en afgestemd op het kind wordt aangeboden. De ontwikkeling van het kind staat hierbij centraal. Dit wordt gestimuleerd door een gevarieerd spelaanbod binnen een veilige en sfeervolle omgeving.

Kinderen met een beperking leren door te beleven en stichting Mees geeft hier invulling aan door een gevarieerd spelaanbod; zoals snoezelen in onze geheel aangepaste snoezelruimte en het regelmatig aanbieden van belevingstheater op de groep.

U kunt zich aanmelden door te mailen naar info@stichting-mees.nl of via de contactpagina op de website. Wij zorgen er dan voor dat uw (bedrijfs)naam op onze website wordt vermeld en u een factuur ontvangt.