Header_OnzeZorgStichting Mees biedt 5 dagen in de week ontwikkelingsgerichte dagopvang. Ieder kind krijgt een persoonlijk (ontwikkelings) plan. De inhoud van dit plan wordt bepaald door de individuele hulpvraag en de nieuwe ontdekte mogelijkheden en wordt dus continu aangepast en bijgesteld. Zo wordt er voortdurend gezocht naar mogelijkheden van het kind om deze vervolgens te ontplooien door de ontwikkeling op gang te brengen en verder uit te bouwen.

Stichting Mees biedt unieke zorg op het gebied van: kleinschaligheid, individuele vraaggestuurde zorg gericht op de verwachte ontwikkelingsmogelijkheden van het kind, integratie binnen de maatschappij, persoonlijke zorg en aandacht, samenwerking ouders / verzorgers en andere disciplines rondom het kind (o.a. fysiotherapie, logopedie, spelbegeleiding).

Alle begeleiders werkzaam bij Stichting Mees hebben een gerichte opleiding afgerond (bijv. SPW en SPH) en ervaring in de gehandicaptenzorg.